ja oldsailer wat je zegt is waar hoor maar ik denk dat ik nog moet accepteren dat mijn lijf me in de steek laat, vooral het feit dat ik thuis zit en me dan ook nog rot voel is om chagrijnig van te worden terwijl ik eigenlijk een heel positief iemand ben, dat komt ook wel terug hoor maar vind het nu even erg moeilijk. wat erg dat jij thuis zit, is er nog wel een kans dat je 'ooit' weer aan het werk kunt gaan? wens je ook veel sterkte!
syb, ik kom al een tijd bij de internist en ondanks dat mijn bloedwaarden altijd goed zijn heb ik toch alle klachten die bij een hypo horen, zo was ik er vorige week nog en hij zei me ook toen weer dat als ik 'gezond' was ik totaal zou moeten gaan flippen van de thyrax en cytomel die ik slik. hij heeft (en die diagnose kreeg ik al eerder bij een andere internist) toch het vermoeden dat het hashimoto is, ondanks dat er geen antistoffen te zien zijn. ik hoor dus bij de 5% van de mensen die wel hashimoto hebben maar geen antistoffen, erg duidelijk allemaal

ppfff
en dat maakt het allemaal zo dubbel, begrijp je het nog? ik af en toe niet meer.
de reumatoloog heeft de diagnose fibro gegeven en die zij weer dat er veel overeenkomsten zijn tussen die 2 maar het wel duidelijk fibro is.