ook zo moe?

Hier kun je al je vragen kwijt die betrekking hebben op fibromyalgie. Houdt het wel bij het onderwerp, dit om de leesbaarheid voor andere te bevorderen.

Re: ook zo moe?

Berichtdoor Mirjam op vr 05 feb 2010, 19:37

Hoi Mees,

Ik heb inderdaad ook Hashimoto, heb ook heel lang lopen zoeken met de medicijnen naar de juiste instelling vanwege de spierpijnen en de vermoeidheid die toch maar bleef. Hier heb ik wel iets mee kunnen verbeteren, maar helaas niet alles. Ik denk dat je alleen (onder goede begeleiding!!!) door middel van fijninstellen met je medicatie uiteindelijk kunt bepalen wat voor jou het maximaal haalbare is voor wat betreft de schildklier. Wie weet kun je hier nog wat informatie vinden: http://www.hypomaarniethappy.nl Dit is een site waar heel veel mensen hun verhaal vertellen over goede bloedwaardes en zich toch nog belabberd voelen. Misschien heb je daar wat aan, je bent zeker niet de enige!

Ik weet nu ook een paar maanden dat ik FM heb en ben ook nog bezig met mijn grenzen te verkennen. Mijn schildklierwaarden zijn nu goed, maar een hoop klachten heb ik helaas nog steeds, zo ook de vermoeidheid. En de vliegende pijnen? Ik blijf het een raar fenomeen vinden, loop nu al 2 dagen scheef van de rugpijn...

Succes ermee en ik hoop dat je op deze site ook een hoop informatie kunt vinden. ;)
Mirjam

Berichtdoor mees op zo 07 feb 2010, 11:39

hai mirjam,

bedankt voor het doorgeven van de site, ik ga hier meteen kijken en wie weet haal ik hier ook meer tips uit.
heb jij dan ook hashimoto ondanks goede bloedwaarden?
voor de schildklier ga ik naar dr v.l in utrecht en die begeleid me zo goed dat ik daar alle vertrouwen in heb.
ik wens je veel succes met je rug en bedankt voor je reactie!
gr mees
mees

Berichtdoor Mirjam op di 09 feb 2010, 07:41

Hoi Mees,

Bij mij bleek uit de bloedwaarden eigenlijk gelijk dat het niet goed was. Die waren helemaal uit de normale waarden (TSH was 55 :shock: ), dus dat was niet moeilijk. Bij vervolgonderzoek bleek ook dat ik wel antistoffen aanmaak.

Mijn rug gaat gelukkig een stuk beter, dus kan weer wat meer! Ben benieuwd hoe het bij de arts gaat.
Mirjam

Vorige

Keer terug naar Meest gestelde vragen over fibromyalgie